| Benvinguts al fòrum, presentat. | |
|
+7Berni rosa sakito jorona Pisey josema Admin 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Admin Admin
Nombre de missatges : 97 Registration date : 23/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 18/6/2007, 14:18 | |
| bon dia pisei, jo acabe de vindre d'una entrevista de treball, a vorem el que pasa.
Agur | |
|
| |
jorona
Nombre de missatges : 112 Age : 46 Localisation : Manises Registration date : 23/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 18/6/2007, 14:45 | |
| Gracies per lo del Madrid, pero em interessa mes lo de la entrevista de RAY????? Aon putilla? | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 18/6/2007, 15:39 | |
| en villamarxant, es una empresa que fan ponts grua, es una empresa xicoteta, a vorem si em diuen alguna cosa | |
|
| |
Pisey
Nombre de missatges : 105 Age : 47 Localisation : Torrent - Valencia - Lo que queda de España Registration date : 23/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 18/6/2007, 17:08 | |
| espere que tingues sort Rai.
Ara sols faltas uno per tobar feina.
¿Qui sera? | |
|
| |
Pisey
Nombre de missatges : 105 Age : 47 Localisation : Torrent - Valencia - Lo que queda de España Registration date : 23/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 19/6/2007, 11:40 | |
| Bon dia a tot lo mon.
Comensa l'estiu i l'Sport.
¿Candidats?
¿padel?¿basket?¿tenis?¿frontó?¿futbito?¿footing?¿tumbing?¿renting?¿leasing?¿hosting?¿edredoning?¿looping?¿singuing?¿shoping?
ING Direct "Tu Banco" | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 19/6/2007, 12:56 | |
| bon dia pisei i companyia, jo me decante per el tenis o les billes, soc practicament nadal. Dema em diran si si, o si no.......curre en l'estiu. hui torne a començar la temporada, a vorem si no m'agafa un patatus, no estic en forma. Igual esta nit em pase a vore a la peque. Agur | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 19/6/2007, 14:21 | |
| lo mes fotut es que vas a pencar en estiu, pero al menys, i esperem que siga un SI ya tindras treball mes o menys fixe.
Que son les Billes? no acava en ING jajajajajaja
Sort Tio Rai | |
|
| |
jorona
Nombre de missatges : 112 Age : 46 Localisation : Manises Registration date : 23/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 19/6/2007, 14:55 | |
| Hola Golfos, el tema del esport ja sabeu....com vulagu meyns dimarts i dimecres cuant vulgau........i jo tambe estic fet un crak al tenis ...jajajaja Fani i jo anirem este cap de setmana a vore a ANNA suposse pq el divendres tenim boda aixina q el dissabte sera lo mes normal q anem.... Rai respevcte a lo del curro ja ens comentaras com has quedat......aguuuuurrrrrr | |
|
| |
P.vakilla
Nombre de missatges : 3 Registration date : 24/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 19/6/2007, 17:03 | |
| hola a tots:
Com esteu??!!! Espere que molt be!!!!
Feia molt molt de temps que no entraba en el foro pero la veritat es que he vivit uns dies realment intensos en tots els aspectes.....
Com ja sabeu vaig deixar Kiron per una serie de circunstancies i xk era el moment.... Pero avise que encara estic un poc rallat i tal.....
En fi!!! pareix que ja estic mes disponible per a prendre birretes entre semana i eixes coses que tan oblidaes tenia.. aixi que si kedeu o algo no dubteu en avisarme....
Bernat carinyo!!!, com dus lo tuyo?... se que es complicat pero tens que actuar o oblidarte o te tornaras loco.....
be ja stic açi, he tornat al mon real pero crec que he perdut el puntillismo....
un beset a tots!!! | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 19/6/2007, 17:23 | |
| Be, com jo no vaig al Murray's no se ni les raons ni el moment Vak, Ho sabia, pero per altres fonts.
Espere que haja sigut la decisio acertada, Si nesesites algo açi estem i en el movil tb.
Berni ¿que es de lo tuyo? sera la secretaria? no ho se pero m'ho imagine. Anim i molta sort Berni, pero oblidat de les pelis de Holliwood que estem a españa i açi uno es mes directe i decidit. En el tarjeto tinc que ficarte acompanyant aixi que feste el anim que no estas per a perdre oportunitats, no tingues por de perdre lo que no tens. "Al toro por los cuernos" i si no "amb collons"
Saludos Cordiales | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 20/6/2007, 10:32 | |
| ¿algu sap ya cuant te vacanses i que va a fer?
¿algu sap algo de Jman?¿ha entrat en l'ajuntament?
Tema Vacanses important, ¿plans?¿viatjos?¿preferencies?
Rai avisamos en la noticia "SI o nO" | |
|
| |
jorona
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 20/6/2007, 12:48 | |
| Bon dia a tots....a vore se esta plantejant un viajot al Norte...a Galicia i Asturies. La idea es anar en Agost....cadascu q pose cuant pot. Fany i jo podem a partir del 4 de agost hasta el3 de septembre.
Penseuo i digau si podeu i cuant q ni ha q mirar-ho ja. | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 21/6/2007, 12:59 | |
| | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 21/6/2007, 13:37 | |
| Taller Opal voy hase un Corral, esteu pa que vos tanquen jajajajajaja, Cobrar per no treballar aixo si que es vida.
¿Com has quedat en l'entrevista?
Viatjot a Asturies em pareix molt pero que molt bona elecció. Yo no se cuan tinc vacanses, pero supose que seran desde el 3 d'agost pero igual tinc que anar algun dia durant el mes. | |
|
| |
jorona
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 21/6/2007, 13:37 | |
| Que guapo no RAi, eixe curro es lo millor no es pega ni chapa i damunt se hi o passeu be i cobreu.....q fort!!!! | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 25/6/2007, 13:26 | |
| A los buenos dias a tots.
Com ha anat eixe finde? ¿alguna novetat? ya ni escribim açi ni res.
Saludos a tokiski. | |
|
| |
jorona
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 25/6/2007, 13:28 | |
| Bon dia senyor Pisei i demes gent de este nuestro muerto foro.... El finde Bodorrio per a variar.....i el dissabte vaig anar a vore SHreKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK 3 i molt be .... | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 25/6/2007, 17:35 | |
| Nosaltres anarem el diumenge a vore Srek 3, esta molt be, encara q se me feu algo curta jejejej.
A vore cuan ens "vejam" tots o al menys aquells que volem fer sport jejejeje. | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 26/6/2007, 15:01 | |
| Que tal apanyeros, estic dos dies absorbit per el disseny de la camiseta. Dema tenim que quedar per a pulir els ultims detallets............ Agur | |
|
| |
jorona
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 26/6/2007, 17:01 | |
| ok jo ja estic fent alguns dissenys...........ja els haneu vegent | |
|
| |
Pisey
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 26/6/2007, 18:34 | |
| Ya estem en lo del Golf? Qui vos a llavat el coco? Despres no digau que no voleu saber res de politica | |
|
| |
mjesus
Nombre de missatges : 1 Registration date : 01/06/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 27/6/2007, 04:57 | |
| Estimados en el Señor: ALELUYAAAAAAAAA!!!! Soy JMAN_JOSEMA He vuelto con mas alegria si cabe, a este nuestro foro... Se me han olvidado mis claves de acceso, asi que empleo las de MJ. Me ha costado toda la noche ponerme al dia. Son las 03:52 y aqui sigo con mas moral que el alcoyano. Os tengo que contar novedades y vosotros a mi, que desde la boda de Ampi no se res de vosaltres!!! Tengo ganas de un soparet para celebrar mi cumple como Dios manda y como no podia ser de otra manera en el Murrays Field, of course!!! Espero vuestras noticias. Os ire llamando a todos esta semana, al menos eso creo. El Vak ya sabe cosas... Saludos y buenas noches. P.D. Sr. Admin_Admin haga el favor de decirme quien soy y mi clave de acceso. Gracias | |
|
| |
josema
Nombre de missatges : 21 Age : 45 Localisation : Valencia, Torrent que gran eres!! Registration date : 23/05/2007
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 27/6/2007, 05:08 | |
| Ahora vuelvo a ser yo en todos los sentidos... Habia hecho un viaje pa no tornar alla por diciembre de 2003, en la epoca del Hotel Pusa Alaquas, Vaiky y mi difunta la Srta. Deusa... Corrian por entonces buenos tiempos hasta que entré en una espiral sin retorno. Hoy vuelvo a ver la luz!!! Sigo siendo ese de "no os condeneis"; "jugar es perder" y todo eso!!!
Comparte tu alegria: Ron Brugal | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 27/6/2007, 08:24 | |
| - Pisey escrigué:
- Ya estem en lo del Golf? Qui vos a llavat el coco?
Despres no digau que no voleu saber res de politica Pisei a la proxima t'expulse | |
|
| |
jorona
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. 27/6/2007, 10:22 | |
| Nos alegra mucha Josea de ese retorno tan esperado por nuestra parte, asi q nada cuando quieras te pasas por este foro o nos lllamamos i charramos un rato. Un abrazo.........xiiiimmoooooooooooooooooo!!!!! Dissabte soparot???????? and Murray's Field???? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Benvinguts al fòrum, presentat. | |
| |
|
| |
| Benvinguts al fòrum, presentat. | |
|